MARKETINGO BRANDOS LYGIAI
Esminis marketingo tikslas – auginti pardavimus. Marketingo branda nusako poveikio pardavimams efektyvumą ir ilgalaikiškumą.
Šis testas pagal marketingo brandą įmones skirsto į keturis lygius:
Minimalus – pavienės, dažniausiai reaktyvios marketingo pastangos duoda trumpalaikį poveikį pardavimams. Pastangą sustabdžius, poveikis pardavimams – išnyksta.
Galimybių – nuolatinės marketingo pastangos skirtingomis poveikio kryptymis vyksta, tačiau dar neišnaudojami visi kanalai ir komunikacijos būdai.
Augimo – išnaudojama daugelis marketingo galimybių ir kanalų, tačiau dar trūksta nuoseklumo ir integralumo.
Darnos – nuoseklus darbas visomis pagrindinėmis poveikio kryptimis kuriant ir plėtojant santykius su klientais bei aplinka. Užauginamas stabilus ir rinkos pokyčiams atsparus poveikis pardavimams.
MARKETINGO POVEIKIO KRYPTYS
Vertinant marketingo brandą matuojamas įmonės įdirbis penkiomis pagrindinėmis poveikio kryptimis, kurių kiekviena daro svarią įtaką įmonės pardavimų augimui, o jų visų sinergija ir efektyvus išpildymas užtikrina to augimo efetyvumą.
01
Organizacija
Įmonės marketingas planuojamas ir vykdomas remiantis verslo tikslais
02
Įmonės identitetas
Klientai atpažįsta įmonę ir žino, kodėl renkasi jos paslaugas.
03
Vertės pasiūlymas
Klientai supranta įmonės produktų ar paslaugų vertę ir renkasi vietoje konkurentų.
04
Ryšiai su klientais
Klientai (ir ne tik) gauna tinkamą dėmesį. Jie pažįsta įmonę ir jos atstovus, todėl nenorėtų rizikuoti pirkti to pačio iš ko nors kito.
05
Nuosekli Komunikacija
Klientai nuolat gauna ir mielai seka žinias iš įmonės, todėl prisimena įmonę pirmiausia, kai jos paslaugų prireikia.
SUSISIEKIME
Marketingo brandos įvertinimo testas tik pirmas žingsnis, kuriant integruotą marketingo strategiją.
Kitas žingsnis – gilesnis marketingo auditas, leisiantis paruošti pagrindą strategijai.
Kviečiu susisiekti ir aptarti ne tik šį, bet ir kitus tolesnius žingsnius.